Affedilmenin Üç Şartı

31 Mayıs 2011 Salı

Affedilmenin Üç Şartı
Enes (r.a) anlatıyor; Resulullah minberin üzerinde çıkarken birinci kademede: ''Amin'' dedi. Sonra ikinci dereceye yükseldi orada da: ''Amin'' dedi. Sonra üçüncü dereceye yükseldi orada da: ''Amin'' dedi. Sonra minberin üzerine oturdu ashabı ona: ''Ya Resulullah ne için amin dedin.'' dediler.
Resulullah (s.a.v.) : ''Cebrail yanıma geldi ve şöyle dedi: 'Ana babasına veya birisine yetişipte de cennete giremeyen kişinin burnu yerde sürünsün amin de.' dedi. Ben de amin dedim. Sonra:
'Kim Ramazana ulaşır da kendisini affettiremezse o kişinin burnu da yerde sürünsün amin de.' dedi. Ben de amin dedim. Sonra: 'Yanında anıldığın halde sana salavat getirmeyen kimsenin burnu sürünsün amin de.' dedi bende amin dedim.''

0 yorum:

Yorum Gönder


Desing By SAMKAN